| | |
Spółka pełni stały nadzór nad infrastrukturą IT Klienta: stacjami roboczymi, serwerami, peryferiami, urządzeniami aktywnymi sieci logicznej czy systemami operacyjnymi. Wykwalifikowana kadra inżynierów i techników zapewnia regularne konserwacje oraz przeglądy sprzętu komputerowego, a także naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w miejscu jego użytkowania.
Klientom, którzy podpisali umowę serwisową zapewniony jest na czas naprawy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach, co nie powoduje przestojów infrastruktury IT. Prowadzone są również gwarancyjne procesy reklamacyjne (RMA) dotyczące sprzętu zakupionego u innych dostawców, a także procesy związane z Utylizacją Zużytego Sprzętu Komputerowego zgodnie z zaleceniami ustawy o Ochronie Środowiska.
W skład opieki serwisowej wchodzą następujące usługi:
- opieka nad stanem technicznym drukarek, stacji roboczych oraz serwerów,
- opieka nad systemami operacyjnymi, takimi jak: Microsoft, Novell, Linux, Unix,
- konserwacja i przeglądy sprzętu komputerowego (komputery, drukarki, serwery, zasilacze awaryjne itp.) w miejscu ich użytkowania,
- optymalizacja i weryfikacja konfiguracji urządzeń i systemów w infrastrukturze IT,
- doradztwo informatyczne,
- dostawy materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery, wentylatory, itp.) wraz z instalacją,
- w razie poważniejszej awarii, pozostawienie sprzętu zastępczego na czas jej usunięcia.
Wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług serwisowych związanych z infrastrukturą IT, zarówno gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych, pozwala na elastyczne dopasowanie się do indywidualnych potrzeb Klienta.
|
|
|
|