Serwis komputerowy, komputery, kasy fiskalne - Krosno, Podkarpackie
tradycja i nowoczesność
Cennik Symfonii
Faktura i Kasa Start
Handel Start
Mała Księgowość Start
Finanse i Księgowość Symfonia
Analizy Finansowe Symfonia
Środki Trwałe Symfonia
Kadry i Płace Symfonia
Płace Symfonia
Handel Symfonia
Faktura Symfonia
Mała Księgowość Symfonia
e-Deklaracje
Finanse i Księgowość Forte
Planowanie Płynności Finansowej Forte
Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów Forte
Kasa Forte
Środki Trwałe Forte
Windykacja
Obieg Dokumentów Forte
e-Deklaracje
Rozliczenia Pracownicze
Delegacje Krajowe
Zaliczki Pracownicze
Kontroling Forte
Budżetowanie
Analizy Finansowe
Handel Forte
Nieobecności
Karty Pracy
Ocena Pracownicza
Rekrutacja
Szkolenia
Struktura Organizacji
Zamówienia Wewnętrzne
Telefonia
Ewidencja Pojazdów
Help Desk IT
Majątek Trwały
Majątek IT
Obieg Dokumentów Forte

Obieg Dokumentów Forte
Rozwiązanie wspiera proces zarządzania dokumentami oraz informacją z nimi związaną w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w przedsiębiorstwie. Narzędzia skanowania dokumentów oraz możliwość przechowywania elektronicznych kopii w centralnej bazie danych zabezpieczają oryginały przed zniszczeniem lub zgubieniem.

Elastyczny system akceptacji merytorycznej i księgowej w połączeniu z funkcją kosztowego podziału dokumentu zapewniają odpowiedni nadzór nad właściwym przypisaniem kosztów do komórki organizacyjnej lub projektu. Moduł umożliwia automatyczną dekretację i transfer danych do modułu finansowo-księgowego czy handlowego, co obniża koszty obsługi procesu. Centralne archiwum oraz narzędzia wyszukiwania zapewniają szybki dostęp do dokumentów, historii akceptacji i zmian.

Moduł Obieg Dokumentów:

  • zmniejsza pracochłonność i koszty obsługi procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy
  • skraca czas akceptacji dokumentów i dyscyplinowanie osób odpowiedzialnych do terminowej akceptacji
  • ułatwia i usprawnia zarządzanie dokumentami przedsiębiorstwa
  • podnosi komfort i jakość pracy wielu działów
  • umożliwia bezpośrednią kontrolę kosztów przez kadrę zarządzającą
  • to bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji - „dokument elektroniczny nie ginie”
  • ogranicza błędy alokacji kosztów i monitoringu kosztów dla procesu budżetowania
  • umożliwia bezpośredni i szybki dostęp do potrzebnej informacji

 
StartO nasKasy FiskalneSystemy POSSerwisComarch CDNSYMFONIAWAPRO InsERT SKLEPSeminarium