Moduł umożliwia pełną automatyzację procesu obsługi kosztów rozliczanych w czasie. Jednorazowo wprowadzony dokument z planem rozliczenia jest księgowany w zdefiniowanych okresach co wpływa na zmniejszenie czasochłonności, a w konsekwencji kosztów obsługi rozliczeń międzyokresowych, takich jak polisy ubezpieczeń majątkowych, prenumeraty, remonty generalne.
Program automatycznie generuje niezbędne dokumenty księgowe łącznie z dekretacją księgowań w poszczególnych okresach sprawozdawczych. Zmniejsza ryzyko błędu księgowego, wyznaczając raty i umożliwiając kontrolę operacji. Współpracuje z modułem finansowo-księgowym na zasadzie księgowania dokumentów rozliczeń międzyokresowych. ModułRozliczenia Międzyokresowe Kosztów:
zmniejsza pracochłonność obsługi procesu kosztów rozliczanych w czasie
podnosi bezpieczeństwo operacji, dzięki wbudowanym mechanizmom kontrolnym
obniża koszty przez automatyzację procesu wystawiania dokumentów i ewidencji księgowej