Serwis komputerowy, komputery, kasy fiskalne - Krosno, Podkarpackie
tradycja i nowoczesność
Cennik Symfonii
Faktura i Kasa Start
Handel Start
Mała Księgowość Start
Finanse i Księgowość Symfonia
Analizy Finansowe Symfonia
Środki Trwałe Symfonia
Kadry i Płace Symfonia
Płace Symfonia
Handel Symfonia
Faktura Symfonia
Mała Księgowość Symfonia
e-Deklaracje
Finanse i Księgowość Forte
Planowanie Płynności Finansowej Forte
Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów Forte
Kasa Forte
Środki Trwałe Forte
Windykacja
Obieg Dokumentów Forte
e-Deklaracje
Rozliczenia Pracownicze
Delegacje Krajowe
Zaliczki Pracownicze
Kontroling Forte
Budżetowanie
Analizy Finansowe
Handel Forte
Nieobecności
Karty Pracy
Ocena Pracownicza
Rekrutacja
Szkolenia
Struktura Organizacji
Zamówienia Wewnętrzne
Telefonia
Ewidencja Pojazdów
Help Desk IT
Majątek Trwały
Majątek IT
Help Desk IT

Help Desk IT
Moduły przydatny w każdej firmie posiadającej infrastrukturę IT dostępną dla ogółu lub dużej liczby pracowników. Wpływa na zarządzanie procesem obiegu informacji i zadań z zakresu wewnątrz firmowych usług IT. Umożliwia samodzielną i łatwą rejestrację zgłoszeń przez klienta wewnętrznego.

Zgłoszenia trafiają natychmiast bezpośrednio do pracowników świadczących usługi serwisowe IT dla pozostałych działów firmy. Wszystkie zgłoszenia oraz wynikające z nich działania są ewidencjonowane, a do informacji o statusie zgłoszenia ma dostęp na bieżąco zainteresowany Użytkownik.

Moduł Help Desk IT:

  • usprawnia pracę przedsiębiorstwa
  • minimalizuje ryzyko dużych awarii w obszarze IT, zgłoszenia problemów i awarii są rozwiązywane na bieżąco
  • umożliwia lepsze planowanie i komfort pracy poprzez możliwość osobistej kontroli nad przebiegiem obsługi zgłoszenia przez zgłaszającego problem pracownika
  • usprawnia działalność działów IT (rejestracja, ewidencja i priorytetyzacja zgłoszeń)

 
StartO nasKasy FiskalneSystemy POSSerwisComarch CDNSYMFONIAWAPRO InsERT SKLEPSeminarium