Program wspiera proces obiegu zamówień wewnętrznych. Pracownicy korzystający z modułu zgłaszają zapotrzebowanie jako tzw.: klienci wewnętrzni wobec działów świadczących usługi wewnątrz przedsiębiorstwa, najczęściej rolę tę pełnią działy administracji. Zamówienia od pracowników są ewidencjonowane w systemie i kierowane – zgodnie z polityką organizacji do realizacji lub akceptacji i realizacji.
Obszary których mogą dotyczyć zamówienia to m.in.: zapotrzebowanie na materiały biurowe, marketingowe (foldery, broszury, gadżety), usługi (czyszczenie klimatyzacji, pranie wykładzin, malowanie itp.) dokumenty (zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach) i można dowolnie dostosować do specyfiki danego przedsiębiorstwa.
Moduł
Zamówienia Wewnętrzne wpływają na:
- uproszczenie i usprawnienie obsługi zamówień wewnątrz firmowych
- szybki dostęp do informacji o statusie i terminie realizacji zamówienia
- ograniczenie kosztów realizacji zamówień wewnętrznych i kontrolę potrzeb zgłaszanych przez pracowników
- usprawnienie pracy przełożonych